Returer
Sådan returnerer du en vare
Sådan fungerer det
1. Udfyld returformularen
Er den vare, du ønsker at returnere, ubrugt og endnu ikke installeret? Så skal du blot udfylde returformularen fuldstændigt. Hvis du allerede har installeret varen, eller den har defekter, bedes du bruge reklamationsformularen.
Returformular2. Pak varen/varerne.
Send venligst kun varer tilbage i deres ubeskadigede originale emballage. For at gøre dette skal du pakke dem i en godt polstret, separat forsendelsesæske. Placer derefter den udfyldte returformular (se trin 1) tydeligt synlig øverst på returpakken. Det betyder, at vi kan behandle din returnering hurtigere.
3. Udskriv returlabel, og send pakken
Returforsendelse med DHL/PostNord er gratis for dig. Indlever pakken ved det nærmeste PostNord posthus. Husk at få en indleveringskvittering fra PostNord. Så snart vi har behandlet din returnering, vil du modtage en bekræftelse via e-mail.
Bemærk venligst:
- Hvis du returnerer flere pakker, skal du oprette en separat label for hver pakke.
- Undtagelser gælder for returnering af batterier og omfangsrigt gods.
4. Du modtager din refusion
Når vi har modtaget din pakke, behandler vi din retur så hurtigt som muligt. Du vil modtage din refusion inden for 14 dage efter booking med den samme betalingsmetode, som du valgte, da du afgav din ordre. Når du betaler med kreditkort eller PayPal, skal du ikke selv opkræve noget.
Yderligere oplysninger
Hvordan returnerer jeg batterier og omfangsrigt gods?
Batterier og omfangsrigt gods kan desværre ikke returneres med DHL/PostNord. Kontakt venligst vores kundeservice via e-mail på info@carpardoo.dk. Vores serviceteam vil derefter afgive en tilsvarende afhentningsordre. Du koordinerer derefter den specifikke afhentningsdato med fragtfirmaet.
Hvad skal jeg overveje i tilfælde af et garantikrav?
Ud over den lovbestemte fortrydelsesret for forbrugerne og vores frivillige returret på 365 dage, har du et lovpligtigt garantikrav mod os i tilfælde af defekte varer. Derudover tilbyder adskillige producenter også garantiydelser. Du finder mere om dette i vores Almindelige forretningsbetingelser.
Udfyld venligst garantiansøgningen, og suppler den med relevant billeddokumentation. Send det hele til vores kundeservice på info@carpardoo.dk. Vedlæg også ansøgningen i din returpakke. Behandlingstiden kan variere, da varerne normalt sendes til kontrol hos producenten. Vi informerer dig om resultatet af kontrollen via e-mail.
ReklamationsformularHar du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke fandt den rigtige information her, så kontakt os venligst. Vores supportteam vil med glæde besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have.